שי איגנץ, מר לרי

יוזמת דיאנה דלל Parasite, אוצרת לאה אביר, עיצוב קטלוג אביגיל ריינר.

במציאות שבה הלחיצה על כפתור הצמצם במצלמות המשוכללות של ימינו, הוא מעשה שאין קל ממנו, נדיר למצוא מעשה צילומי שהוא מעשה אמנות של ממש שעולה ממנו תחושה של חשיבה ועיצוב מושכל ובעל אמירה של ממש. שי איגנץ בתערוכה "מר לרי", מציג מהלך שהוא מהלך תרבותי רחב יותר מאשר מעשה של צילום פורטרט על רקע עיצוב תקופתי והיסטורי גרידא.
 
הקשרים שיוצר איגנץ במסגרת התצלומים בסדרה מבוססים על פלישה רכה לעולמם של המצולמים השונים ובראשם זה של מר לרי. הצילומים הברורים, מותירים מרחב אניגמאטי רחב ומשמעותי המעורר תהייה בנוגע למי הוא מר לרי ומה החשיפה עושה לו ולצופים. למאמר המלא ב"ערב רב" לחץ כאן

מר לרי על רקע טפט אדום, שי איגנץ

 
 
פורסם בקטגוריה צילום, עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.